Az idei év soha nem látott kihívások elé állította a világot. A világjárvány megjelenése után első körben a turisztikai szektor került a legnehezebb helyzetbe, az utazási korlátozások bevezetésével drasztikusan lecsökkent a turizmus volumene. A repülőgépek szinte utasok nélkül, üresen repültek, emiatt a légitársaságok ritkítani kezdték járataikat, bizonyos útvonalak forgalmát pedig teljesen felfüggesztették. A turisták eltűntek a nagyvárosok utcáiról. A vendéglátóhelyek, valamint a hotelek és a magánszállások is kiüresedtek. A korábban pezsgő turizmus és vendéglátás egyik pillanatról a másikra leállt. 

A válság bizonyos szektorokra csak kevésbé, vagy később fejtette ki hatását, így  azok, akik nem vesztették el a munkájukat többségében otthoni munkavégzésre álltak át, a home office intézménye a korábbi “kiváltságból” szinte a legtöbb munkahelyen kötelező elemmé vált. Emberek milliói kényszerültek ehhez az új munkakörnyezethez alkalmazkodni, de az otthon nem mindenki számára jelent ideális teret az elmélyült munkához és nem minden esetben jelent ideális teret az üzleti egyeztetésekhez sem.

Otthonról dolgozni számos előnnyel jár, de a bezártság, a nyugodt, professzionális légkör hiánya, vagy adott esetben a túl sok inger kedvezőtlen hatással van a hatékonyságra és az eredményességre is.  

A kiüresedett szállodai szobák hasznosításának igénye, valamint a nyugodt, inspiráló,  ugyanakkor stílusos és megfizethető munkahelyi terek iránti igény egy új lehetőséget hívott életre azokon a helyeken, ahol a koronavírus járvány miatt egyik pillanatról a másikra változtak meg a körülmények. A szállodák és hotelek nyitottá váltak arra, hogy bérbeadható szobáikkal egyedülálló irodai élményt kínáljanak cégeknek, vagy magánszemélyeknek, összekapcsolva ezt a szálloda által nyújtott egyéb kényelmi szolgáltatásokkal. 

Ezekben az együttműködésekben nem csupán a vendégszoba a szálloda elsődleges terméke, hanem egyre inkább az a közösség-teremtő képesség is, ami által az üzletembereket, a vállalkozókat és a helyi közösségeket egy fizikai térben kapcsolják össze, kielégítve ezáltal az inspiráció és a kapcsolatépítés iránti igényüket is.

A hotelekhez mindenki a különlegesség, a luxus élményét társítja. Ez a luxus most sokkal szélesebb körben vált elérhetővé az érdeklődők számára. A munkahelyi környezet hatással van a közérzetünkre, ami pedig alapjaiban határozza meg az eredményességet és a sikert. Képzeljük el, hogy minden nap egy stílusos, belső tereivel összhangot és harmóniát árasztó légkörben dolgozunk, ahol a napi munkán túlmenően, lehetőségünk van a szálloda egyéb szolgáltatásait (wellness, edzőterem, bár) is igénybe venni! 

Hotel Clark Budapest

A továbbiakban két olyan szállodát mutatunk be – egyet Budán, egyet a Pesti oldalon – melyek elérhető áron kínálnak munkahelyi környezetet és luxus szállodai élményt.

 

Tárgyalj  presztízs környezetben a Lánchíd budai oldalán 

Üzleti ebédek, személyes találkozók, felsővezetői megbeszélések, vagy hibrid (élő és online) meetingek lebonyolítására is kitűnő helyszín a gyönyörű dunai panorámával rendelkező Hotel Clark Budapest szálloda, a belváros budai oldalán, ahol a parkolással sem lesz gondod

  • A modern design-al rendelkező elegáns, üveg tetejű lobby ideális környezet a sikeres és jó hangulatú megbeszélésekhez, de kulcsfontosságú partneredre is jó benyomást teszel a stílusosan elegáns miliővel, egy kellemes kávé és a kandalló melege mellett. Egy fontos találkozónál olyan részletek is számítanak, mint a parkolás lehetősége. Partnered és Te is értékelni fogjátok a szálloda valet szolgáltatásban üzemelő mélygarázsát, amellyel az időben történő- és elegáns érkezés is biztosított.

Hotel Clark

  • Hasonlóan elegáns és egyben exkluzív helyszín a szálloda egyedi kialakítású-, ‘modern pub-hangulatú’ tárgyalója, amely a dunai kilátás és természetes fény mellett, modern szín- és formavilágával , valamint designer bútorokkal garantálja mindazt, amit egy formális tárgyalótól elvárnánk. Az inspiráló környezetben lehetőség van privát étkezésre is,- akár a megbeszéléssel párhuzamosan- köszönhetően a terek szeparálhatóságának és kialakításának. A két egybenyíló boardroom, 8 és 14 fő befogadására alkalmas. A megbeszélések  alatt egy inspiráló modern környezetben lehetünk, ahol  a szálloda baristái ízletes és látványos kávé-különlegességekről és egyéb kulináris különlegességekről gondoskodnak. 
  • Üzleti reggelik, menedzsment találkozók, vagy céges vacsorák tökéletes helyszíne az újonnan megnyílt Leo Bistro étterem, ahol a gourmet fogásoknál a vegetáriánus vendégekre is nagy hangsúlyt fordítottak. 
  •  A szálloda legfelső emeletén lévő Leo Rooftop bár már egész évben elérhető és az itteni panoráma felér egy budapesti városnézéssel. Válaszd a Leot egy könnyű ebédre, ha mindenképpen szeretnéd lenyűgözni üzleti partnered, vagy ünnepeljétek a sikeres megbeszélést a szálloda tetején egy koccintással- a Wow élmény garantált. 

 

Rugalmasan bérelnél irodát egy négycsillagos hotelben?

Ha szeretnél rövid- vagy hosszú távra irodát bérelni egy négycsillagos hotelben, ahol a munkaidő elteltét követően szaunázhatsz és edzhetsz vagy a tetőteraszról nézheted a város felett a naplementét, akkor számodra jó választás lehet a pesti oldalon a Bo33 Hotel **** Family & Suites.

  • A szálloda a VII. kerületben, közel a nyüzsgő városközponthoz. A fekvés és a rendkívüli szintű szolgáltatások garantálják a csendes és kellemes tartózkodást Budapesten.

  • A családbarát szálloda 62 egyedi, kényelmes és napfényes szobával várja a kedves vendégeket. Néhány szobához erkély is tartozik, és lehetőség van egy hangulatos családi szoba foglalására a gyerekekkel érkező vendégek számára.
  • A Bo33 Hotel **** Family & Suites gazdag pezsgős svédasztalos reggelit, ingyenes WIFI internetet, a wellness- és fitneszközpont, a lobby használatát kínálja a nap 24 órájában
  • Többé nem gond a parkolás! Az iroda bérlőknek egy mélygarázst is kínál a bérlők és vendégeik kényelmére.

 

Elérhetőségek:

Hotel Clark Budapest

Bo33 Hotel****Family & Suites