A tavalyi nagy sikerre való tekintettel a work.buzz csapata idén is megszervezi Az év szabadúszója versenyt. Nevezni december 10-éig lehet.
A work.buzz alapítói a szabadúszó életforma népszerűsítésére és presztízsének emelése érdekében idén is meghirdetik a szabadúszók számára létrehozott versenyt. Nevezni öt kategóriában lehet:
- Az év szabadúszója
- Az év digitális nomádja
- az én IT szabadúszója
- Az év anyavállalkozója (mompreneur)
- Az év fiatal munkavállalója
a https://work.buzz/azevszabaduszoja oldalon.
Minden évben kiemelt figyelmet kapnak a kisgyermekük mellett szabadúszóként, egyéni vállalkozóként dolgozó édesanyák, akik külön kategóriában indulhatnak. A nyereményeket speciálisan az ő igényeikre szabták: life coaching és online megjelenés mellett stílustanácsadásban részesülhetnek.
A 2019-ben tanulmányaik mellett munkát vállaló fiatalokra szeretnék még ráirányítani a figyelmet, ezért új kategóriát hozott létre számukra, értékes nyereményekkel, köztük egy PS4 játékkonzollal.
A work.buzz platform egy új munkaerőpiaci trendre épül: McKinsey Global Institute Európára és az Egyesült Államokra kiterjedő felmérése alapján legalább 162 millió ember tekinthető már szabadúszónak. Ez a szám 20-30 százalékát teszi ki a munkaképes korú lakosságnak. Az egyik legsikeresebb szabadúszó munkaközvetítő platform az Upwork.com és az amerikai szabadúszó szövetség becslése alapján 2027-re a fejlett gazdaságok munkaerejének várhatóan több mint fele dolgozik majd független formákban.
A work.buzz összekapcsolja a vállalatokat és a szabadúszókat egymással, miközben mind a vállalatok HR-menedzsmentigényeit, mind a szabadúszók marketingigényeit ki tudja elégíteni.