A Wizz Air virtuális asszisztens chatbotja, Amelia már Facebook Messengeren keresztül is elérhető, így az utazni vágyók mostantól még gyorsabban és egyszerűbben juthatnak információhoz és érdeklődhetnek utazásuk részleteiről.
A légitársaság utasai már közvetlen üzenet segítségével kezdeményezhetnek beszélgetést Ameliával, a Wizz Air chatbotjával a légitársaság Facebook-oldalán vagy a Messenger keresőfunkcióján keresztül, ahol feltehetik kérdéseiket foglalásaikkal, járataikkal, valamint a Wizz Air szolgáltatásaival kapcsolatban. A chatbot a wizzair.com weboldalon már angol, olasz és német nyelven is elérhető. Ez a leggyorsabb és legegyszerűbb módja annak, hogy az utasok közvetlenül a Wizz Airtől kapjanak választ kérdéseikre.
„Örömteli számunkra, hogy szolgáltatásainkat egy újabb platformmal bővíthetjük, ahol közvetlen módon nyújthatunk segítséget az utasoknak a foglalásaikkal, járatinformációikkal, valamint egyéb Wizz Airrel kapcsolatos kérdésekkel kapcsolatban. A Wizz Airnél továbbra is nagy hangsúlyt fektetünk a folyamataink automatizálására és digitalizálására, hogy magas minőségű szolgáltatást biztosítsunk minden utasunk számára. A Facebook Messengeren elérhető chatbot gyors és egyszerű szolgáltatást nyújt, hiszen az utasok már ezen a felületen keresztül is tájékoztatást kaphatnak a járatokkal kapcsolatos ügyintézésről. Olyan kérdésekben nyújt segítséget a chatbot, mint például a foglalás módosítása, az utazás állapotának ellenőrzése vagy a foglaláshoz adandó poggyász lehetőségei. Elkötelezettek vagyunk, hogy folyamatosan bővítsük Amelia szakértelmét, aki így az önkiszolgálási lehetőségek egyre szélesebb skáláját kínálja.” – mondta Radó András, a Wizz Air szóvivője
Borítókép: Wizz Air