A Webshippy bejelentette, hogy még 2022-ben Szlovákia és Csehország területén is biztosítani fogja partnerei számára piacvezető fulfillment szolgáltatásait. A teljeskörű logisztikai szolgáltatás komoly lehetőséget rejt magában a hazai webshopok számára a külpiacokra való terjeszkedés és értékesítés terén.

Az elmúlt időszak hatalmas növekedést eredményezett itthon az online kereskedelemben, hiszen csupán 2021-ben 30% feletti volt az e-commerce piac növekedése. A magyarországi piacon számtalan kiváló webáruház van jelen, melyek számára a nemzetközi értékesítés kínál potenciális lehetőséget a további növekedésre. Ezt biztosítandó, Magyarország piacvezető fulfillment szolgáltatója, a Webshippy első lépésben Csehország és Szlovákia területén bővíti robotizált fulfillment center hálózatát.

A nemzetközi e-commerce piac hatalmas vásárlóbázist kínál a hazai webshopoknak, akik azonban eddig nehezen tudták felvenni a versenyt a helyi webáruházakkal az érintett országokban.

“A szolgáltatók eddigi hátránya főként annak volt köszönhető, hogy a nemzetközi szállítási díjakkal kellett versenyezniük, míg a helyi webáruházak számára a kedvezményesebb, helyi díjszabás állt rendelkezésre. Ezen a helyzeten változtat a Webshippy, újonnan megnyíló cseh és szlovák teljesítési központjainak köszönhetően” – mondta Perényi András, a Webshippy ügyvezető igazgatója.

 

Webshippy fulfillment, robotizált raktárak

Az új raktárak által kialakuló fulfillment hálózat biztosítja a magyar webshopok számára, hogy helyi szállítási árakon és helyi szállítási idővel szálljanak be a versenybe. A fejlesztésnek köszönhetően az itthon már működő mesterséges intelligencia által vezérelt robotrendszer és a hibamentes rendelésteljesítés is elérhetőek lesznek az új piacokon.

“A Webshippy online nagykereskedelmi piactere, a Marketplace több tízezer termékkel várja a magyar webshopokat a cseh, illetve szlovák piacokon is. Ennek köszönhetően a webshopok kockázat nélkül megkezdhetik az értékesítést az érintett régiókban, hiszen a Marketplace termékek értékesítésénél csak akkor kell fizetni a termék után, ha a vásárló már leadta a rendelését” – tette hozzá Perényi András.

 

A Magyarországon elsőként bevezetett Prio szolgáltatás szintén elérhetővé válik az év második felében, melynek köszönhetően a webáruházak aznapi, akár órán belül történő kiszállítást kínálhatnak vásárlóik számára Csehországban és Szlovákiában.

Webshippy innováció díjas szoftverével a vásárlók maguk választhatják ki a számukra legideálisabb rendelésteljesítést, ezáltal biztosítva rugalmas, megbízható és igényeikhez alkalmazkodó szállítási opciót.

A Webshippy nemzetközi terjeszkedésének keretében az elkövetkezendő években számos jelentős európai országban nyílnak majd újabb teljesítési központok, melyeket egy hálózatba összekötve jön létre Európa legmodernebb és legdigitalizáltabb fulfillment center hálózata

 

Borítókép: Webshippy

PR, sajtómegjelenés: DLX MEDIA