Tovább bővíti magyarországi házhozszállítási szolgáltatását a PENNY, ezzel már több mint 3 millió lakos számára kínál online vásárlási alternatívát. Július 18-tól ugyanis újabb tíz magyarországi nagyváros PENNY-üzleteiből érhetők el könnyen a foodpanda által, expressz gyorsasággal kiszállított, otthoni főzéshez szükséges alapanyagok és más élelmiszerek.

 

A folyamatosan változó vásárlói igényekre reagálva, a diszkont áruházláncok közül hazánkban elsőként a PENNY indította el gyorskereskedelmi szolgáltatását. A foodpandával, Magyarország egyik legnagyobb gyors kereskedelmi szolgáltatójával kötött együttműködés 2021 tavaszán rajtolt el Pécsett. A Baranya megyei székhelyen az érdeklődők kezdetben 5 üzletből tudtak élelmiszereket és más háztartási termékeket házhoz rendelni, majd néhány hónappal később 24 budapesti egységgel bővült a PENNY szolgáltatási köre.

A fejlődés a piaci igényeknek megfelelően folyamatos, és technikailag is biztosított, így július 18-tól újabb tíz magyarországi nagyváros PENNY üzleteiből lehet otthonra rendelni a weben keresztül. Hazánk vezető kiskereskedelmi vállalata elsősorban a fiatalabb korosztályokat célozta meg azonnali kiszállítási szolgáltatásával, amelyben a mirelit termékek kivételével szinte valamennyi árukategória, összesen közel 1300 árucikk érhető el és rendelhető meg néhány kattintással, akár extra gyors kiszállítási idővel.

„Büszkék vagyunk arra, hogy a hazai diszkont áruházláncok közül elsőként mi indítottuk el kényelmi szolgáltatásunkat. Ráadásul vásárlóink immár érdi, debreceni, győri, kecskeméti, miskolci, nyíregyházi, székesfehérvári, szegedi, szolnoki és szombathelyi üzleteinkből is tudnak házhoz rendelni. A mostani bővüléssel az elérhető lakosságszám közel 1,2 millió fővel bővült. Régi és új vásárlóinkat széles választékkal, a klasszikus árucikkektől az életmód termékekig lefedő kínálattal várjuk” – nyilatkozta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.

Kiricsi Dávid, a foodpanda marketingvezetője az együttműködés kapcsán úgy fogalmazott: „Vidéken és a fővárosban is egyre többen választják az online bevásárlást. A cég népszerűségét mutatja az is, hogy 2022-ben a foodpandán a PENNY-t választó fogyasztók kosárértéke meghaladta az átlagos vásárlókét. Nagy örömünkre szolgál, hogy a PENNY-vel való partnerségnek köszönhetően mostantól még több üzlet áll majd a bevásárolni vágyók rendelkezésére.”

 

A PENNY kényelmi szolgáltatásáról bővebb információ a http://www.penny.hu/hazhozszallitas weboldalon érhető el.

A PENNY-ről:

A PENNY Market Kft. 1996 óta van jelen Magyarországon. Az áruházlánc jelenleg 227 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és több mint 4700 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal fenntartott kapcsolataira. Új beruházásaival, terjeszkedésével folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az áruházlánc a kezdetek óta elkötelezett a vállalati társadalmi és környezeti felelősségvállalás iránt, ezért folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok életminőségének javítása.