A Wizz Air, Európa leggyorsabban növekvő és legzöldebb légitársasága bejelentette COVID-19 biztosítási fedezetét, amely ezentúl az utasbiztosítási csomag részét képezi. Az utazni vágyók a wizzair.com oldalon vásárolhatják meg a légitársaság és partnere, a Chubb biztosító társaság által nyújtott biztosítást.
A Wizz Air ügyfelei olyan utasbiztosítást vásárolhatnak, amely már fedezi a koronavírus járvány miatti járattörléseket és a külföldi utazás során felmerülő esetleges orvosi költségeket is. A Wizz Air Utasbiztosítás többek között fedezi, az utas külföldön történő COVID-19 fertőződése miatti egészségügyi költségeket, valamint a meghosszabbított tartózkodás miatti további felmerülő addicionális költségeket (bizonyos összeghatárig). Azért kell lemondani az utazást, mert indulás előtt COVID-19 vírussal fertőződött meg? A Wizz Air Utasbiztosítás ebben az esetben is segítséget nyújt.
A Wizz Air utasbiztosítása fedezi továbbá az elveszett, ellopott vagy megrongálódott poggyászok, illetve lekésett járatok költségeit is.
A biztosítás felhasználási feltételekhez kötött.
Az utasbiztosítás mellett a Wizz Air egyes országokban egyéni törlési fedezetet is biztosít. Mindkét opció megvásárolható a foglalás során a Wizz Air weboldalán és mobil alkalmazásában, egyirányú és retúrjegyekre egyaránt. A felhasználási feltételek az alábbi linken találhatóak.
„A WIZZ-nél elkötelezettek vagyunk az utazási élmény folyamatos fejlesztésében. Akár a foglalási folyamatról, a fedélzeti kiszolgálásról, vagy egyéb szolgáltatásainkról van szó, a lehető legkényelmesebb, és zökkenőmentes utazást tartjuk szem előtt. A bővülő utasbiztosítási csomagunkkal utasaink nyugodtak lehetnek, hiszen a COVID-19 miatti váratlan események ellen is biztosítva lesznek.” – mondta Radó András, a Wizz Air senior kommunikációs menedzsere.
Budapest, 2021. január 28.