Domán Zsolt már 18 évesen elindította az első vállalkozását és azóta is újabbnál újabb ötleteit valósítja meg. Korábban az Online Katapult társalapítója és több könyv társszerzője is volt, jelenleg pedig a DO! Marketing vezetője.
„Nem az számít, mit tudsz, hanem mit csinálsz a marketingben.”
Tapasztalatai szerint az ügyvezetőknek olyan rossz marketing beidegződéseik vannak, melyek alapján mindig valami újat akarnak hallani a témát, módszereket illetően. Ezzel szemben azonban megvannak azok az alapok, amikről bár már mind hallottunk, de mégsem léptük meg. Ehhez ad Domán Zsolt segítséget a hozzá fordulóknak, online tréningjeivel, oktatási anyagaival és időszakosan személyes coaching által is.
A sikeres klub titka
„A tartalomért jönnek az emberek és a közösségért maradnak!”
Azaz a racionális, hasznos tartalom mellett egy előfizetéses klub létrehozásakor a célod egy közösség felépítése is kell legyen, ahol a tagok be tudnak mutatkozni egymásnak, segítik és megértik egymást. Hiszen egy terméket nagyon könnyen lecserélnek az emberek, azonban az emberi kapcsolataikat már kevésbé. Az előfizetés lemondásakor pedig pont ez lesz a nagyobb dilemma, hogy a barátaid vajon ott hagyod-e, miután annyi támogatást kaptál tőlük.
Az interjú során szóba került az offline jelenlét fontossága is – nem véletlenül. Ugyanis bár a mai világban könnyebb online építkezni kapcsolati szinten is, ugyanakkor nagyon fontos, hogy offline alakítjuk ki azokat az emlékezetes pillanatokat, amik miatt kimondottan ránk fognak emlékezni a beszélgetőpartnerek. A személyiség, a karizma, a megragadott mondatok, amiket egymásnak mondunk, sokkal nagyobb hatást tudnak elérni, bármilyen online megjelenésnél.
A DO! Marketing klub egy olyan zárt közösség, ahol nyugodtan felteheted a kérdéseidet is. Zsolt folyamatosan figyelemmel kíséri, hogy a leghasznosabb válaszokat adja, hogy segítse az előre meneteled, fejlődésed. Évente 3-4 alkalommal lehet csatlakozni a csoporthoz, így érdemes folyamatosan követni Domán Zsolt oldalát, sőt akár feliratkozni a várólistára, hogy biztosan ne maradj le a nyitott időszakokról.
Az interjúból megtudhatod:
- Mit csinálna Zsolt másképp, milyen tanácsot adna ma a 18 éves önmagának?
- Mit tanácsol kezdő vállalkozóknak?
- Milyen előnyökkel jár, ha alkalmazott is voltál?
- Milyen az ideális vállalkozói napi rutin?
- Mi ad mindig friss motivációt, inspirációt?
Az interjú részei:
- Alkalmazott vagy vállalkozó?
- Vállalkozás indítás – 3 tipp az induláshoz
- DO! Marketing mentor klub
- Vállalkozás indítás Magyarországon vs. külföldön
- Napi rutin, sikerszokások, legjobb gyakorlatok vállalkozóknak
Linkek:
Kapcsolódó cikkek: